Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 februarie 2011

Modernizarea statului basescian

    Sambata a fost un miting la Tandarei  impotriva inchiderii spitalului din localitate si transformarea sa in azil de batrani. A fost un miting la care am luat si eu parte , asa cum am mai spus, Tandarei este un orasel din care imi trag radacinile, este locul copilariei mele si va fi locul in care doresc sa imi traiesc viata atunci cand voi finaliza cu activitatea profesionala.
   S-au gasit multi carcotasi care sa spuna " este un oras mic, spitalul are pierderi ( pe site-ul ziarului Curentul existau astfel de afirmatii )" insa realitatea e alta : spitalul nu are datorii, da Tandareiul este un oras mic dar spitalul respectiv deserveste si cetatenii din satele si comunele vecine, iar in ceea ce priveste transformarea spitalului in azil de batrani, in oras exista deja o astfel de unitate.
   Am dat exemplu spitalul din Tandarei dar in tara sunt cu sutele astfel de spitale ce vor fi inchise, comasate , transformate in azile.
   Il auzeam pe Traian Basescu in multe randuri vorbind despre modernizarea statului. Prin modernizarea statului se intelege  un confort mai ridicat pentru cetateni, construirea si dezvoltarea de noi oportunitati destinate cetatenilor, cu alte cuvinte civilizatia si societatea ce trebuie sa existe in secolul 21. Basescu insa o face pe dos. Ne timite undeva pe la veacul 19, obligand cetatenii sa parcurga zeci chiar sute de km pentru o consultatie , un tratament, etc.Pentru Basescu nu exista constructie, dezvoltare, administrare, pentru el exista doar taieri si inchideri. Asa vede el modernizarea statului , asa a pacalit el multa lume in Decembrie 2009, asta-i place lui :"SA-SI UMILEASCA PROPRIUL POPOR"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu